Onze werkwijze

De dienstverlening en de werkwijze welke Post Consultancy hanteert, is als volgt te typeren: De relatie tussen de klant en Post Consultancy berust op een vertrouwensbasis, waarbij de klant voorop staat en alle persoonlijke en zakelijke informatie, vertrouwelijk wordt behandeld. Het opbouwen van een duurzame relatie tussen de klant en Post Consultancy is een van de belangrijkste uitgangspunten. De klant heeft steeds te maken met dezelfde contactpersoon.

De invulling van onze dienstverlening kwalificeert zich als flexibel waarbij de ondernemer persoonlijk kan worden bezocht op zijn of haar zaken- of privé-adres. Het is dus niet noodzakelijk het administratiekantoor te bezoeken.

Afspraken kunnen worden gemaakt op die tijdstippen waarbij rekening wordt gehouden met de bereikbaarheid en beschikbaarheid van de ondernemer. De ondernemer kan zich optimaal bezighouden met het zakendoen en worden de financiële zaken behandeld op een tijdstip, dat de ondernemer het uitkomt. Afspraken buiten kantoortijden, in de avonduren zijn hierin zeker optioneel. Met elke ondernemer wordt minimaal éénmaal per maand of kwartaal de bedrijfsvoering &  financiële administratie doorgenomen.

Wij werken op kantoor met de meest professionele en flexibele accountants- en administratiesoftware. We lopen voorop wat betreft nieuwe ontwikkelingen op dit gebied (denk bijvoorbeeld aan Standard Business Reporting). We zijn een volledig digitaal kantoor, waardoor al uw papieren en administratie zo veilig mogelijk wordt opgeslagen en snel is terug te vinden.

Post Consultancy

Marsdiep 4
8321 MC Urk

0527 - 68 72 04
0527 - 69 09 53
06 - 50 86 33 35


NOAB keurmerk RGB

Volg ons op:

Bel mij terug

Laat uw gegevens achter en wij nemen spoedig contact met u op.
Vul uw naam in aub
Invalid email address.
Vul uw telefoonnummer in aub.
Invalid Input